15 lipca 2017

Nasze wakacje z Eurocampem

Pierwsze prawdziwe wakacje z 1,5rocznym wówczas Mikołajem były dla mnie nie lada wyzwaniem. Nawet nie tyle same wakacje co podjęcie decyzji jakie one mają być. Z jednej strony marzyły mi się spokojne wakacje z atrakcjami dla dzieci, z drugiej nie wyobrażałam sobie nas na all inclusive. Co prawda na all inclusive jeszcze nigdy nie byliśmy, ale podskórnie czuje, że to jeszcze nie czas ;)

Po wielu dyskusjach i koncepcjach wyjazdu zdecydowaliśmy się na wakacje objazdowe wzdłuż zatoki weneckiej, odwiedzając Włochy oraz Chorwację, kończąc spacerem w słoweńskiej Lublanie. Punktem kluczowym naszych wakacji był nocleg w mobile home Eurocampu, o którym chciałam Wam dzisiaj napisać. O Eurocampie słyszałam już wcześniej, jednak nigdy wcześniej nie mieliśmy okazji ani potrzeby korzystać z campingów tego typu.

Czym jest Eurocamp?

Eurocamp jest firmą wynajmującą namioty oraz mobile home (przyczepki) na kampingach w 10 europejskich krajach. Początkowo myślałam, że są to całe kampingi Eurocampu, ale są to ogólnodostępne kampingi, na których można wynająć domki poprzez różne firmy czy też wynająć miejsce na polu namiotowym. Reklamują się jako "najlepsze rodzinne wakacje" i muszę przyznać, że nie jest to hasło na wyrost. Kampingi są świetne, przystosowane dla małych i dużych, znajduje się na nich wiele atrakcji, poprzez restauracje, sklepy, place zabaw, baseny z infrastrukturą dla dzieci. Na dobrą sprawę gdyby ktoś miał ochotę to spokojnie może spędzić nawet tydzień na takim kampingu i na pewno nie będzie się nudził. A na pewno nie dzieci ;) Między innymi dlatego zdecydowaliśmy się wakacje z Eurocampem. W przypadku gdyby okazało się, że Mikołaj nie ma ochoty na zwiedzanie nie bylibyśmy skazani na spędzanie czasu w hotelowym pokoju.

Trochę obawiałam się rezerwować domki poprzez nieznaną mi agencję. Z zasady, nie lubię niesprawdzonych rozwiązań. Zawsze mam obawy, czy agencja nie będzie chciała nas oszukać. Tym bardziej obsługa bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Kontakt z obsługą zarówno telefoniczny jak i meilowy jest bardzo dobry, pracownicy sprawnie i rzetelnie odpowiadają na pytania, i co najważniejsze są bardzo pomocni. Siedziba firmy jest we Wrocławiu, rezerwacji i informacji spokojnie można uzyskać w języku polskim, na miejscu na kampingu przyjmuje nas rezydent w języku angielskim.

Jakie są warunki rezerwacja poprzez Eurocamp?
Podstawowym warunkiem rezerwacji jest pobyt min 3 noclegi na jednym campingu. Poza tym można dowolnie składać swoje wakacje. Jest to bardzo fajne rozwiązanie, jeżeli ktoś nie lubi siedzieć zbyt długo w jednym miejscu lub planuje objazdówkę. My zarezerwowaliśmy w sumie 6noclegów: 3 we Włoszech oraz 3 w Chorwacji. Cena we wrześniu wyniosła nas 720pln za domek + 160pln opłaty rezerwacyjnej. W domku mogą nocować maksymalnie 4 osoby dorosłe i 2 dzieci, cena nie jest zależna od ilości osób. Dodatkowo w cenę wlicza się ubezpieczenie podróżne dla wszystkich uczestników wakacji. W sezonie letnim koszt wynajęcia domku jest wyższy, jednak i tak uważam że w porównaniu do jakości są bardzo dobre.

Przed wyjazdem należy podać dane osób, które będą nocowały w domku. Nie ma jednak problemu z dodaniem, czy zamianą nawet do 48h przed rozpoczęciem wakacji. My dopisywaliśmy Babcię, która zdecydowała się z nami jechać, nie było najmniejszych problemów :) Dodawaliśmy również jeden nocleg, też nie było problemów, tego typu zmiany odbyły się bezpłatnie. Płatna natomiast byłaby całkowita zmiana zakresu dat lub przeniesienie rezerwacji na osoby trzecie - w takim przypadku naliczana jest kolejna opłata rezerwacyjna w wysokości 160pln.

Inną ważną kwestią była możliwość z całkowitego zrezygnowania z wakacji i odzyskanie części kosztów. Od 90% do 40% kosztów rezygnując nawet w dniu wyjazdu, co przy małym dziecku jest niezwykle istotne. Zawsze mam stresa, że Młody rozchoruje się na dzień przed wyjazdem ;)

Jak wyglądają mobile home?

W zależności od kampingu do wyboru mamy różne formy zakwaterowania. Na obu kampingach korzystaliśmy z mobile home typu classic i przyznam, że jestem bardzo zadowolona z wyboru. Nigdy wcześniej nie miałam okazji nocować w przyczepce, ale w zupełności spełniło to moje oczekiwania. Nie jest to 5* hotel, ale znajdziemy tam wszystko czego potrzebujemy. W mobile homach, w których my nocowaliśmy były dwie sypialnie (w jednej duże podwójne łóżko, w drugiej 3 łóżka pojedyncze) salon ze składanym stolikiem oraz aneksem kuchennym, łazienka z prysznicem. Przyczepki są bogato wyposażone w zastawę, naczynia, grilla, a nawet suszarkę do ubrań. Istnieje również możliwość wypożyczenia bezpłatnego pakietu dla dzieci do lat 3: łóżeczka oraz krzesełka do karmienia. Umówmy się, w pomieszczeniach nie ma zbyt dużo przestrzeni, powierzchnia wykorzystana jest maksymalnie, a w mobile home znajduje się wszystko co niezbędne :)

Moje wakacje z Eurocampem
Wybór Eurocampu na pierwsze wakacje z Mikołajem był strzałem w 10! Wszyscy wróciliśmy bardzo zadowoleni, a hasło "najlepsze rodzinne wakacje" nie jest bezpodstawną reklamą. Kampingi mają bardzo atrakcyjne położone, jednak bez samochodu trudno byłoby się do nich dostać. Z pewnością nie był to nasz ostatni raz z Eurocampem!

PLUSY:
- pomocna i rzetelna obsługa
- możliwość modyfikacji rezerwacji
- zwrot części kosztów w przypadku rezygnacji
- bardzo atrakcyjne campingi z infrastrukturą dla dzieci
- wyposażenie oraz standard mobile home'ów

WIĘCEJ POSTÓW W OBJAZDÓWKI WZDŁUŻ ZATOKI WENECKIEJ ZNAJDZIECIE TU (KLIK)